Excel

Baza wiedzy

Szkolenia obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel

  • Excel jest obecnie najpopularniejszym arkuszem kalkulacyjnym wykorzystywanym w biurach. Jego znajomość przydaje się jednak nie tylko w pracy ale także np. do prowadzenia domowych rozliczeń.
  • Znajomość programu umożliwia tworzenie budżetów i dokonywanie analiz wyników badań, rachunków finansowych, pomiarów statystycznych, budowanie i testowanie modeli predykcyjnych.
  • Program umożliwia też profesjonalną prezentację danych w formie graficznej za pomocą wykresów, zaawansowanego formatowania, grafiki WordArt i szablonów.
  • Excel daje możliwość wyeliminowania często wykonywanych manualnych zadań — dzięki makrom i językowi VBA można napisać kod, za pomocą którego odświeżymy informacje w raportach, pobierzemy dane z bazy lub Internetu, wyślemy raporty do różnych odbiorców.
  • Arkusz kalkulacyjny doskonale sprawdza się we wsparciu zarządzania biznesem. Umożliwia on analizę istniejących już danych, wyciąganie wniosków oraz tworzenie na ich podstawie modeli służących zwiększeniu zysków, redukcji kosztów i bardziej wydajnemu zarządzaniu działalnością.
  • Automatyczne raporty i dynamiczne dashboardy – znając dobrze arkusz kalkulacyjny możemy stworzyć automatycznie odświeżane, atrakcyjnie wyglądające dashboardy z danymi, które potrzebujemy analizować.

Wybierz termin szkolenia

Jeżeli interesuje Cię szkolenie ale żaden z terminów nie jest dla Ciebie odpowiedni, koniecznie napisz lub zadzwoń do nas.

TytułMiastoTerminCenaIlość dniDostępnośćRezerwacja
Excel poziom podstawowy Opis kursu Warszawa26-27.10.2019 530,00  netto
651,90  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa09-10.11.2019 530,00  netto
651,90  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa18-19.11.2019 530,00  netto
651,90  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa02-03.12.2019 530,00  netto
651,90  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa14-15.12.2019 530,00  netto
651,90  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Excel - poziom średnio-zaawansowany Opis kursu Warszawa23-24.10.2019 580,00  netto
713,40  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa14-15.11.2019 580,00  netto
713,40  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa25-26.11.2019 580,00  netto
713,40  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa04-05.12.2019 580,00  netto
713,40  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa16-17.12.2019 580,00  netto
713,40  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Excel - poziom zaawansowany Opis kursu Warszawa26-27.10.2019 630,00  netto
774,90  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa16-17.11.2019 630,00  netto
774,90  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa25-26.11.2019 630,00  netto
774,90  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa06-07.12.2019 630,00  netto
774,90  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Warszawa18-19.12.2019 630,00  netto
774,90  brutto
26 miejsc Rezerwuj
Szybki kontakt




Korzyści z kursu MS Excel

Największą zaletą szkolenia jest jego praktyczny charakter. Na każdy z poziomów przygotowaliśmy dla Ciebie 120 praktycznych zadań, na podstawie których wyjaśniamy poszczególne zagadnienia z Excela. Rozwiązując ćwiczenia samodzielnie i z instruktorem, doskonale poznasz program od podstaw aż do jego zaawansowanych elementów. Lepszej metody na naukę nie ma.

Kurs doskonale sprawdza się zarówno dla osób, które wykorzystują Excela dla potrzeb prywatnych, jak i dla tych, którzy chcą używać skoroszytu w pracy zawodowej. Program szkolenia został przemyślany i dopracowany do perfekcji w najdrobniejszych szczegółach. Dlatego kurs jest wartościowy nie tylko dla uczestników początkujących, ale również dla osób posiadających doświadczenie w obsłudze skoroszytu.

Zadania ułożone są od najprostszych, poprzez bardziej złożone aż do mocno zaawansowanych. Poziom trudności wzrasta stopniowo, w taki sposób, aby każdy uczestnik był w stanie opanować materiał w 100%.

Po szkoleniu będziesz potrafił:

  • używać skoroszytu do rozwiązywania biznesowych problemów – sprawnie wykorzystasz program do organizacji i prezentacji danych, wyliczeń, prognoz oraz wizualizacji.
  • przyspieszyć i usprawnić wykonywanie codziennych zadań – znajomość wbudowanych funkcji Excela umożliwi Ci wykonywanie szeregu różnych wyliczeń bez konieczności manualnego przeliczania danych.
  • zebrać i scalić informacje z różnych plików i dokumentów – oprócz łączenia informacji z różnych arkuszy kalkulacyjnych, możesz też importować dane z plików tekstowych, baz danych i stron internetowych. Za pomocą narzędzia Wstawianie możesz również osadzać w Excelu różne obiekty i mieć do nich dostęp bezpośrednio ze skoroszytu.
  • w atrakcyjny sposób zaprezentować wyniki swojej pracy – możesz przygotować różnego rodzaju podsumowania i zestawienia w formie profesjonalnie wyglądających diagramów i wykresów.
  • zautomatyzować pracę – często i manualnie wykonywane zadania możesz zautomatyzować za pomocą makr i kodu języka VBA.
  • przygotować „domowe budżety”, policzyć odsetki od kredytu lub lokaty – arkusz kalkulacyjny przydatny jest nie tylko w pracy. Możesz używać go również do prywatnych potrzeb aby np. monitorować cykliczne płatności.

Wybierz szkolenie

Zobacz zakres materiału na poszczególnych poziomach i wybierz odpowiednie dla siebie szkolenie. Poziom szkolenia możesz bezpłatnie zmienić nawet po rozpoczęciu kursu.

Excel poziom podstawowy

Organizacja zajęć

MS Excel szkolenie poziom zaawansowany

Liczba godzin: 16

Godziny zajęć: 9:00 – 17:00

Liczba osób w grupie: 4-7

Lokalizacja szkolenia: Warszawa, ul. Żurawia 22

Zakres materiału

Dzień I

  1. Skróty klawiaturowe
  2. Podstawowe informacje o obsłudze arkusza
    1. Uruchamianie i zamykanie programu
    2. Wstążka i pasek formuły
    3. Menu podręczne
    4. Zdarzenia wywoływane ruchem myszki
  3. Obsługa podstawowych obiektów Excela
    1. Komórki – zaznaczanie komórek, zakresów komórek, kolumn, wierszy i arkuszy
    2. Zmiana szerokości kolumn i wierszy
    3. Ukrywanie i wyświetlanie kolumn, wierszy i arkuszy
    4. Kopiowanie, wklejanie i usuwanie zawartości komórek
  4. Obsługa skoroszytów i arkuszy
    1. Otwieranie istniejącego skoroszytu
    2. Tworzenie nowego skoroszytu
    3. Dodawanie i usuwanie arkuszy w skoroszycie
    4. Ukrywanie i wyświetlanie arkusza
    5. Zmiana nazwy lub położenia arkusza w skoroszycie
    6. Kopiowanie lub przenoszenie arkuszy pomiędzy skoroszytami
    7. Jednoczesne przeglądanie wielu skoroszytów
    8. Wyszukiwanie informacji w arkuszach
  5. Wprowadzanie danych
    1. Wprowadzanie różnych typów danych do komórki
    2. Edytowanie danych w komórkach
    3. Wypełnianie komórek liczbami, datami i tekstem
    4. Autouzupełnianie
  6. Formatowanie
    1. Formatowanie czcionki i orientacji zapisu w komórce
    2. Formatowanie krawędzi komórki oraz koloru jej wypełnienia
    3. Formatowanie liczb
    4. Formatowanie warunkowe
  7. Tworzenie i formatowanie tabel

Dzień II

  1. Funkcje i formuły
    1. Adres komórki
    2. Budowa funkcji i formuł
    3. Operatory obliczeń – arytmetyczne, porównań, złączenia tekstu, odwołania
    4. Kolejność operacji i działań w formułach – korzystanie z nawiasów
    5. Odwołania do komórek i zakresów – względne, bezwzględne i mieszane
    6. Formuły matematyczne – ILOCZYN, LOS, SUMA, ZAOKR
    7. Formuły data i godzina- DATA, DATA.RÓŻNICA
    8. Formuły statystyczne – MIN, MAX, ŚREDNIA
    9. Formuły tekstowe – LEWY, PRAWY, SZUKAJ.TEKST, PORÓWNAJ, USUŃ.ZBĘDNE.ODSTĘPY, ZŁĄCZ.TEKSTY
  2. Sortowanie i filtrowanie danych
    1. Sortowanie za pomocą przycisku Sortuj
    2. Sortowanie wielokolumnowe
    3. Autofiltr
  3. Wykresy – kolumnowe, liniowe, kołowe i kombi
    1. Wstawianie i formatowanie wykresu
    2. Projektowanie i formatowanie wykresu
  4. Wstęp do tabel przestawnych i wykresów przestawnych
  5. Przygotowanie arkusza do wydruku i drukowanie

Excel poziom średnio-zaawansowany

Organizacja zajęć

MS Excel szkolenie poziom średnio-zaawansowany

Liczba godzin: 16

Godziny zajęć: 9:00 – 17:00

Liczba osób w grupie: 4-7

Lokalizacja szkolenia: Warszawa, ul. Żurawia 22

Zakres materiału

Dzień I

  1. Skróty klawiaturowe
  2. Operatory – arytmetyczne, porównań, złączania tekstu
  3. Kolejność operacji i działań w formułach
  4. Formatowanie warunkowe
  5. Tworzenie i formatowanie tabel
  6. Adresowanie komórek – względne, bezwzględne i mieszane
  7. Formuły i funkcje
    1. Funkcje matematyczne
    2. Suma częściowa i sumy częściowe
    3. Funkcje daty i czasu
    4. Funkcje statystyczne
    5. Funkcje wyszukiwania i adresu
    6. Funkcje tekstowe
    7. Funkcje logiczne
    8. Funkcje informacyjne
    9. Funkcja Transponuj
    10. Zagnieżdżanie funkcji
  8. Formuły trójwymiarowe
  9. Wykresy
    1. Wstawianie i formatowanie wykresu
    2. Szybkie modyfikowanie wykresu
    3. Dodawanie linii trendu
    4. Automatyczne aktualizowanie

Dzień II

  1. Tabele przestawne
    1. Wstawianie i modyfikowanie tabeli
    2. Karty Analiza i Projektowanie
    3. Tworzenie pól obliczeniowych
  2. Wykresy przestawne – tworzenie i modyfikacja wykresu
  3. Sortowanie i filtrowanie
    1. Sortowanie wielokolumnowe
    2. Własny klucz sortowania danych
    3. Autofiltr i filtr zaawansowany
    4. Fragmentator
  4. Konsolidacja danych
  5. Definiowanie nazw
  6. Stosowanie hiperłączy
  7. Reguły sprawdzania poprawności danych
  8. Importowanie danych z bazy, pliku tekstowego i strony WWW

Excel poziom zaawansowany

Organizacja zajęć

MS Excel szkolenie poziom zaawansowany

Liczba godzin: 16

Godziny zajęć: 9:00 – 17:00

Liczba osób w grupie: 4-7

Lokalizacja szkolenia: Warszawa, ul. Żurawia 22

Zakres materiału

Dzień I

  1. Skróty klawiaturowe
  2. Operatory
  3. Tabele
  4. Adresowanie komórek
  5. Tabele przestawne
    1. Opcje tabeli przestawnej
    2. Funkcja WeźDaneTabeli
  6. Wykresy przestawne
  7. Filtr zaawansowany
  8. Funkcje
    1. Funkcje matematyczne – AGREGUJ, SUMA.ILOCZYNÓW, SUMA.JEŻELI, SUMA.WARUNKÓW, SUMY.CZĘŚCIOWE
    2. Funkcje wyszukiwania i adresu – INDEKS, PODAJ.POZYCJĘ, PRZESUNIĘCIE, TRANSPONUJ, WYSZUKAJ.PIONOWO, WYSZUKAJ.POZIOMO, WYSZUKAJ
    3. Funkcje logiczne
    4. Zagnieżdżanie funkcji
    5. Formuły trójwymiarowe

Dzień II

  1. Złożone formuły oparte na funkcjach tekstowych
  2. Definiowanie własnych funkcji
  3. Formatowanie warunkowe z wykorzystaniem formuł
  4. Narzędzia inspekcji
  5. Dostosowywanie pasków narzędzi do własnych potrzeb
  6. Tworzenie pasków przewijania, przycisków opcji, pól wyboru i pól kombi oraz grup i list
  7. Rejestrowanie makr
  8. Podstawy VBA (Visual Basic for Applications) – automatyzacja powtarzalnych zadań

Zapewniamy dla uczestników szkolenia

  • Laptop

    Laptop
    Przygotowaliśmy dla Ciebie wygodny w obsłudze laptop.

    Jeśli wolisz, możesz pracować na własnym komputerze. Pomożemy Ci wówczas zainstalować potrzebne na szkolenie oprogramowanie.

  • Materiały szkoleniowe

    Materiały szkoleniowe
    Otrzymasz komplet materiałów szkoleniowych w wersji papierowej i elektronicznej.

    Materiały w formacie .pdf prześlemy do Ciebie mailem od razu po otrzymaniu potwierdzonego wpłatą zgłoszenia na kurs. Wydrukowany komplet będzie czekał na Ciebie w sali szkoleniowej.

  • Własne zadania

    Własne zadania
    Możesz skonsultować z instruktorem własne zadania, nad którymi pracujesz.

    Każdy z instruktorów chętnie odpowie na Twoje pytania. Jeżeli w trakcie szkolenia nie będzie czasu na dodatkowe zagadnienia, instruktor skontaktuje się z Tobą po kursie.

  • Certyfikat

    certyfikat
    Po ukończeniu szkolenia otrzymasz wydrukowany po polsku certyfikat potwierdzający Twój udział w kursie. Zobacz wzór certyfikatu: Excel certyfikat

    Certyfikat w wersji angielskiej lub zawierający dodatkowe informacje, jeśli będą Ci potrzebne, otrzymasz na życzenie bez żadnych dodatkowych opłat.

  • Catering

    Catering
    W cenie kursu zapewniamy kawę z ekspresu i rozpuszczalną, wybór różnego rodzaju herbat, wodę i kruche ciastka.

    W trakcie 40-minutowej przerwy można wybrać się na obiad. W sąsiedztwie szkoły jest kilkanaście restauracji i barów mlecznych. Standardowa cena kursu nie uwzględnia lunchu.

  • Wygodna płatność

    Wygodna płatność
    Dla wygody naszych Klientów obsługujemy różne formy płatności.

    Możliwe jest opłacenie kursu za pomocą standardowego przelewu lub szybkiej płatności. Można też dokonać płatności osobiście w biurze przy ul. Żurawiej 22 gotówką lub kartą płatniczą.

  • Gwarancja

    Gwarancja wysokiej jakości
    Gwarantujemy, że nasz kurs to dobra inwestycja, na której nie stracisz czasu i pieniędzy.

    Jeśli szkolenie Ci się nie spodoba, masz możliwość zmiany poziomu lub wycofania się z niego. Zwrócimy Ci wówczas 100% opłaty. Ostateczną decyzję podejmujesz pierwszego dnia kursu do godziny 13:00.

  • Konsultacje

    Konsultacje
    Po szkoleniu instruktor jest dla Ciebie dostępny i chętnie odpowie na dodatkowe pytania.

    Jeśli po kursie jakiś obszar omawiany na szkoleniu nadal nie będzie kompletnie zrozumiały, w każdej chwili możesz do nas napisać lub zadzwonić. Instruktor skontaktuje się z Tobą aby pomóc.

Instruktorzy

  • Barbara Lelusz instruktor

    Basia jest analitykiem bazo-danowym, ekspertem z obszaru MS Office, baz danych i Business Intelligence. Posiada duże doświadczenie w pracy z pakietem Office, projektowaniu baz danych, procesów ETL i automatyzacji zadań.

    Na zajęciach w prosty i profesjonalny sposób przeprowadzi Cię przez arkusz kalkulacyjny Excel i pokaże Ci szereg trików, które ułatwiają pracę z programem.

  • Monika Wasilewska instruktor

    Monika posiada bardzo duże doświadczenie w obsłudze narzędzi z pakietu MS Office. Wykorzystuje oprogramowanie w codziennej pracy w dużej firmie ubezpieczeniowej i wie, które z narzędzi są najbardziej przydatne.

    Posiada również duże doświadczenie w prowadzeniu zajęć i przekazywaniu wiedzy. W miłej atmosferze zapozna Cię z narzędziami programu Excel.