Kurs AI w pracy biurowej – Microsoft Copilot 365, ChatGPT, Gemini
Tworzenie tekstu, raportów i prezentacjiPonad 100 przykładów gotowych promptów99% terminów on-line gwarantowanych
W trakcie szkolenia poznasz narzędzia, za pomocą których możesz wygenerować nowy tekst, sprawdzić i porównać dokumenty oraz przygotować grafikę.
Nauczysz się również automatycznie tworzyć slajdy w programie PowerPoint – generować do nich grafikę, tekst oraz podsumowania.
Kurs ma formę praktycznych warsztatów. Do każdego z prezentowanych narzędzi możesz się zalogować i wykonać w nim ćwiczenia.
Poznaj gotowe narzędzia AI – twórz slajdy, dokumenty i grafiki w kilka minut
Bardzo dobry, praktyczny kurs, na którym poznasz narzędzia zbudowane w oparciu o AI i zobaczysz, w jaki sposób sztuczna inteligencja może usprawnić pracę biurową.
Certyfikat ukończenia kursu
950,00 zł netto (1 168,50 zł brutto)
8 godzin nauki od 9:00 do 17:00
Umiejętność wykorzystania w pracy nowoczesnych technologii pozwoli Ci automatyzować powtarzalne czynności, dzięki czemu możesz się skupić na ciekawych i kreatywnych zadaniach.
Poznasz konkretne narzędzia, które możesz od razu wykorzystać w pracy. Dzięki nim uprościsz codzienne obowiązki, takie jak organizacja dokumentów, zarządzanie e-mailami czy planowanie spotkań.
Elastyczne terminy – ucz się wtedy, kiedy Tobie pasuje
Dzięki elastycznym terminom szkoleń, możesz wybrać dogodną datę i wziąć udział w kursie bez konieczności rezygnowania z ważnych spotkań czy projektów.
Jeśli żaden z zaproponowanych na stronie terminów nie jest dla Ciebie odpowiedni, skontaktuj się z nami – znajdziemy termin dopasowany do Twojego harmonogramu.
Netto: 950,00zł
Netto: 950,00zł
Netto: 950,00zł
Netto: 950,00zł
Netto: 950,00zł
Netto: 950,00zł
Netto: 950,00zł
Netto: 950,00zł
Netto: 950,00zł
AI jako wsparcie w biurze – narzędzia i praktyczne zastosowania modeli
Kurs AI w zadaniach biurowych to okazja, aby poznać praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji, które ułatwiają tworzenie i organizację dokumentów, komunikację oraz planowanie zadań.
Program kursu uwzględnia zarówno teoretyczne wprowadzenie do AI, jak i praktyczne ćwiczenia z wykorzystania narzędzi wspierających codzienne obowiązki biurowe.
Otrzymasz zestaw ponad 100 gotowych promptów (poleceń), które możesz wykorzystać w pracy do automatyzacji własnych zadań.
Zobacz, czego konkretnie się nauczysz
Część 1
- Czym są modele sztucznej inteligencji?
- Generowanie tekstów – modele (Chatbot- LLM)
- Sposób pisania promptów (poleceń)
- Pogłębianie poleceń
- ChatGPT
- Google AI Studio – Gemini
- Narzędzia zbudowane na bazie LLM
- perplexity
- jenni.ai
- avidnote
- scite
- popai
- chatpdf
- Edycja i analiza tekstu – Copilot
- Tworzenie nowych treści
- Edycja istniejących treści
- Automatyczna korekta gramatyczna i stylistyczna
- Tłumaczenia i analiza tekstów w różnych językach
- Generowanie podsumowań i streszczeń dokumentów Word, pdf oraz e-maili
- Tworzenie prezentacji w PowerPoint
- Zarządzanie dokumentami oraz wiadomościami e-mail
- AI w dokumentach lokalnych i na dysku OneDrive
- AI w dokumentach MS Office 365 online
- Przeszukiwanie dokumentów Word i wiadomości e-mail
- Porównywanie zawartości dokumentów np. Word, pdf
- Analiza danych i raportowanie
- Korzystanie z sugestii odnośnie formuł w Excelu
- Korzystanie z wyjaśnień dotyczących działania formuł
- Używanie AI do znajdowania poszczególnych funkcji w programie
- Wstawianie formatowania warunkowego i wykresów
- Wstawianie tabel przestawnych
Część 2
- AI w zarządzaniu czasem i zadaniami
- Planowanie spotkań w Google Calendar i Outlook
- Generowanie podsumowań spotkań
- Tworzenie notatek, listy zadań i podsumowania na podstawie rozmowy
- Grupowanie tematycznie powiązanych zadań
- Przewidywanie czasu realizacji zadań
- Generowanie slajdów i wizualizacji z AI
- Tworzenie prezentacji na podstawie konspektu lub dokumentu tekstowego
- Generowanie tekstu do prezentacji
- Sugestie układów slajdów i grafik dostosowanych do treści
- Automatyczne generowanie ikon, wykresów i animacji
- Podsumowania slajdów
- Jak bezpiecznie korzystać z narzędzi AI?
- Zagrożenia związane z AI – deepfake, fake news
Trenerzy, którzy łączą wiedzę techniczną z biznesowym podejściem
Eksperci prowadzący kurs AI w zadaniach biurowych to specjaliści z obszaru technologii AI oraz optymalizacji procesów biznesowych. Ich wiedza pozwala im nie tylko uczyć obsługi nowoczesnych narzędzi automatyzujących pracę biurową, ale także doradzać, jak skutecznie wdrażać je w organizacjach.
Wyróżnia ich praktyczne podejście – każdy temat omawiają na rzeczywistych przykładach zadań, pokazując, w jaki sposób AI może zwiększyć produktywność i usprawnić codzienne obowiązki administracyjne.
Co dają nasze szkolenia? Poznaj opinie o naszych kursach
Opinie uczestników i uczestniczek szkolenia najlepiej pokazują, w jaki sposób AI może usprawnić analizę danych, testowanie, marketing i administrację.
Zobacz, co mówią osoby, które już skorzystały z naszych szkoleń z obszaru AI – ich doświadczenia to najlepsza rekomendacja.
Jagoda Kłos
Podobało mi się, że prowadzący pokazał i zalety i ograniczenia SI. Duża ilość gotowych promptów, które będą dla mnie pomocne w pracy szczególnie z Wordem i PowerPointem.
Małgorzata Łucka
Bardzo fajny pomysł z przygotowaniem poleceń dla czatów i dużej ilości zadań, które odzwierciedlają to, co rzeczywiście dzieje się w biurze. Podobało mi się, że prowadzący prezentował też darmowe narzędzia oraz to, że każde narzędzie było dla mnie dostępne i mogłam na nim popracować.
Łukasz Rogowski
Kurs pokazał, co daje się zrobić narzędziami AI a co jeszcze nie jest dostępne. Dużo przykładów ze środowiska biznesowego, które rzeczywiście w administracji biurowej mogą być przydatne i mogą ułatwić pracę.
Michał Kania
Przede wszystkim duża ilość ćwiczeń i gotowych poleceń. Świetnie zorganizowane szkolenie. Widzę teraz, że AI bardzo mi pomoże w tworzeniu tekstu, porównywaniu dokumentów i budowaniu prezentacji. Widzę też, że nie pomoże mi w analizach.
Anna Kamińska
Dla mnie główna wartość kursu to to że prowadzący pomógł mi odnaleźć się w gąszczu narzędzi związanych ze sztuczną AI. Pokazał jakie narzędzia do pisania tekstów, jakie do sprawdzania tekstów, jakie do obrazków i prezentacji. Ponad sto konkretnych zadań, z których duża część pokrywa się z moimi.
Interaktywne szkolenie z dużą ilością praktycznych ćwiczeń
Kurs AI w zadaniach biurowych jest zorganizowany w formule interaktywnej łączącej teorię z praktyką. Dzięki temu uczestnicy i uczestniczki szkolenia mogą natychmiast zastosować zdobytą wiedzę w rzeczywistych scenariuszach biznesowych.
Szkolenie trwa 16 godzin zegarowych od 9:00 do 17:00. W trakcie są trzy przerwy kawowe po 10 minut oraz jedna, godzinna przerwa na lunch.
Kurs zaplanowaliśmy w taki sposób, aby był ciekawy i angażujący. Wszyscy uczestnicy mają możliwość rozwiązywania ćwiczeń, zadawania pytań i aktywnego udziału w szkoleniu.








